ΤΑΞΗ Ή ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ;

ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;

 

  • Δοκιμασμένο πρόγραμμα σπουδών

Δεν θα προσαρμοστεί το σχολείο στο ρυθμό του παιδιού, όπως κάνει το ιδιαίτερο, αλλά θα προσφέρει στο παιδί τη δυνατότητα να προχωρήσει αφομοιώνοντας όσο καλύτερα γίνεται για να μη μένει πίσω.

  • Πειθαρχία

Πρέπει το παιδί να αισθάνεται μέλος της ομάδας, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να ξέρει τι πρέπει να κάνει μόνος του.

  • Σύγχρονη μεθοδολογία μάθησης

Υπάρχουν επιστημονικές μεθοδολογίες που διαρκώς εκσυγχρονίζονται ως προς το πως το παιδί θα μάθει τη γλώσσα.

  • Ομαδικότητα

Η ομαδικότητα προσφέρει ευχαρίστηση και ενδιαφέρον. Μαθαίνει καλύτερα το παιδί σε ένα φιλικό περιβάλλον, με συνομήλικους.

  • Ενημέρωση

Όταν όλα στη ζωή εξελίσσονται η διδασκαλία της ξένης γλώσσας δεν παραμένει κάτι στατικό. Εξελίσσεται αντιθέτως διαρκώς, με καινούρια βιβλία, νέες προσσεγίσεις, καινούριο εξοπλισμό, με τη βοήθεια του ίντερνετ, με online εφόδια. Όλη αυτή η ενημέρωση είναι στα χέρια των δασκάλων σε ένα οργανωμένο σχολείο, αλλά σπάνια μπορεί ένας καθηγητής ατομικά να έχει αυτό το επίπεδο επαγγελματισμού.

  • Επικοινωνία

Στο σχολείο ξένης γλώσσας το παιδί επικοινωνεί και εκφράζεται στην ξένη γλώσσα με πολλούς τρόπους. Στο μικρόκοσμο της τάξης, το παιδί βιώνει αληθινές συνθήκες μάθησης και εξάσκησης της ξένης γλώσσας.

 

  • Συνεργασία

Τα θεμέλια της ικανότητας για συνεργασία τίθενται στα παιδικά χρόνια, όταν το παιδί μέσα στην όμορφη ομάδα της τάξης των αγγλικών, καταλαβαίνει τι σημαίνει να συγκρούομαι και να φιλιώνω, να συζητώ στην τάξη, να συνεργάζομαι, να προσπαθούμε όλοι μαζί.